๐๐ธ๐ท๐ฝ๐ช๐ฌ๐ฝ
Heb je vragen of opmerkingen laat het ons weten?!
Je kunt ons bereiken op de volgende manieren;
๐๐ถ๐ช๐ฒ๐ต; info@stoerensober.nl
๐ฃ๐ฎ๐ต๐ฎ๐ฏ๐ธ๐ธ๐ท; 0648538478
๐๐ฎ๐ฎ๐ผ๐ฝ ๐ฐ๐ฎ๐ผ๐ฝ๐ฎ๐ต๐ญ๐ฎ ๐ฟ๐ป๐ช๐ฐ๐ฎ๐ท |
Verzending binnen Nederland voor reguliere pakketten is; โฌ3,95
Verzending binnen Nederland voor grote pakketten en glaswerk (enorm breekbaar) is; โฌ5,95
Verzenden naar Belgiรซ is; โฌ5,95
Vanwege onze kleine marges hanteren wij gratis verzending vanaf โฌ100.
Uiteraard is het ook mogelijk om de bestelling af te halen in de winkel in Wachtum en betaal je dan uiteraard geen kosten.
Wij hanteren de volgende betaalmethodes;
โ IDEAL
โ Bancontact
– VVV cadeaubon (binnenkort wordt deze optie geactiveerd) en kun je (een deel) van je bestelling betalen met deze cadeaubon.
โ Vooraf per bank betalen (op het moment dat de betaling is voldaan wordt uw pakketje verzonden)
Op het moment dat het pakketje verzonden wordt krijg je per mail de track & trace code. Mocht je deze onverhoopt niet hebben gehad neem dan contact met ons op via de mail of telefoon. Wij helpen je graag verder!
๐ฅ๐ฎ๐ป๐๐ฎ๐ท๐ญ๐ฎ๐ท
Onze pakketjes verzenden wij met DPD of DHL.
Normaal gesproken ontvang je binnen 2 a 3 werkdagen je pakketje. Maar hierin zijn wij afhankelijk van de postbezorger. Door extreme drukte wil het voorkomen dat de bezorgtijd bij de vervoerder op loopt en het dus langer duurt dan je van ons gewend bent. Helaas kunnen we dus nooit exact beloven wanneer jouw pakketje zal arriveren.
๐๐ต๐ช๐ฌ๐ฑ๐ฝ๐ฎ๐ท
Wij doen er alles aan om klachten te voorkomen uiteraard kan het een keer voor komen dat er iets niet gaat zoals gepland.
Laat het ons zo snel mogelijk weten wat er aan de hand is. Dit kan per mail of door te bellen. Wij zullen zo snel mogelijk zorgen voor een gepaste oplossing!
๐ก๐ฎ๐ฝ๐ธ๐พ๐ป
Het kan altijd voor komen dat het product toch niet helemaal naar wens is.
Binnen 14 dagen na ontvangst is het mogelijk het product te retourneren. Let op dat je deze retourmelding wel eerst via de mail bij ons aan geeft en een bevestiging vanuit ons hebt.
Indien je de gehele bestelling retourneert krijg je het aankoopbedrag inclusief verzendkosten gecrediteerd. Stuur je een deel van de bestelling retour dan krijg je het bedrag ter waarde van de teruggestuurde artikelen gecrediteerd.
De kosten van de retourzending zijn dus voor eigen rekening.
Mocht je artikelen willen retourneren houd er rekening mee dat deze – indien mogelijk – in de originele staat en verpakking weer aan ons geretourneerd worden.
Retourzendingen kunnen naar;
DHL Pakketpunt
Stoer en Sober
Oosterhesselerweg 6
7754 RJ Wachtum
Ongefrankeerde of beschadigde retourzendingen worden niet in behandeling genomen. Zorg daarom voor een stevige verpakking als je de items retour stuurt.
Waarom moet ik betalen voor de verzending en retournering?
Wanneer je iets online koopt, zijn er veel webshops waarbij de verzending “gratis” is. Deze kosten zijn dan verwerkt in de prijs van het item dat je koopt. Bij Stoer en Sober geven wij jou de best mogelijke prijs voor het item en voegen we de verzendkosten toe zodat je duidelijk kunt zien waar je voor betaalt. We hopen ook samen met jou te zorgen dat we bewuster gaan winkelen, want duurzaamheid is een gedeelde verantwoordelijkheid.
Is je bestelling beschadigd aangekomen?ย
Wij doen er met verpakking ons uiterste best voor om te voorkomen dat producten beschadigen. Toch wil het voorkomen dat er tijdens het bezorgproces iets fout gaat. Wanneer u aan de buitenkant van het pakket al beschadigingen ziet, neem het pakket niet aan en vraag de bezorger hier melding van te maken.
Wanneer je het pakket opent en er achter komt dat er รฉรฉn of meerdere artikelen kapot zijn gegaan vragen we je het volgende aan te leveren;
- Foto van de gehele buitenkant van het pakket met het pakketlabel.
- Foto van het geopende pakket die van bovenaf genomen is.
Hierbij moet de inhoud รฉn de beschermende binnen verpakking (indien van toepassing) goed zichtbaar zijn.
Probeer het te reconstrueren indien het al uit de verpakking is. - Een foto waarop het gehele artikel zichtbaar is.
- Een detailfoto van de schade aan het artikel.
Met deze gegevens kunnen wij namelijk een klacht indien bij het vervoersbedrijf.
Wij zullen uiteraard ook zorgen voor een passende oplossing voor de artikelen die beschadigd zijn geraakt.